Sponsor Główny Hasco-Lek
Partner z branży: farmaceutycznej
Rodzaj współpracy: Sponsor Główny Biegu Firmowego oraz FRRuuu Wrocław 2024
Czas współpracy: styczeń – wrzesień 2024 (BF+FRR)
Miejsce: Wrocław
Cel współpracy
Partnerstwo z Hasco-Lek miało na celu zwiększenie widoczności i świadomości tej wrocławskiej marki, jako przedsiębiorstwa aktywnie angażującego się w lokalne aktywności, akcje charytatywne i środowiskowe. Tegoroczna współpraca z Hasco-Lek wyjątkowo łączyła się z 40-leciem firmy, zarówno Bieg Firmowy i FRR były okazją do zewnętrznej promocji marki, ale i wewnętrznej, aktywnej integracji środowiska pracowniczego całej Grupy Hasco.
Realizacja celu i strategia
Zarząd spółki oraz pracownicy Hasco-Lek są zaangażowani w projekt FRR już od trzech edycji, jednak 2024 roku pierwszy raz spotkaliśmy się z firmą, w nowej roli, Sponsora Głównego dwóch wydarzeń – Bieg Firmowy i FRR. To znakomite zwierciadło długoterminowego budowania relacji biznesowych.
Tożsame cele wydarzeń Bieg Firmowy i FRR pozwoliły nam na wypracowanie spójnej strategii działań. Wyraźnym i mocnym akcentem budowania świadomości marki, był sampling produktów w pakietach startowych dla uczestników Biegu Firmowego – promocja marki oraz dbania o zdrowie (sample w postaci kompleksu witamin i minerałów: Vit D3, Vit A, Blumag, Blumag Cardio). Firma Hasco-Lek przygotowała również kompleksowe nagrody dla 2. i 3. miejsca w kategorii damskiej i męskiej, oraz symboliczną nagrodę dla 40. miejsca w kategorii open – w nawiązaniu do firmowego jubileuszu.
Podczas obu wydarzeniach BF i FRRuuu obecny był wyraźny branding sponsora (w tym logo na koszulkach wszystkich uczestników BF) dmuchana brama, słupki, flagi. Podczas FRUU uczestnicy Hasco-Lek mieli też dedykowane niebieskie plastrony i ruszali w rowerową trasę, wszyscy razem po efektownej fali.
Podczas obu wydarzeń BF i FRR ważną rolę pełniła specjalna otwarta strefa integracyjna Grupy Hasco, do której dostęp mieli wszyscy uczestnicy wydarzeń, a także kibice i dzieci. Partnerstwo Główne podczas FRUU zawierało również dedykowaną, stację rowerowej gry miejskiej ( Zadanie: “Jaka to melodia?”)
Wyzwania podczas realizacji
W przypadku tego partnerstwa jedynym wyzwaniem było zadbanie o każdy detal ekspozycji marki i upewnienie się, że nie jest ono nazbyt nachalne. Czyli poza standardową wnikliwością – wyzwania nie pojawiły się.
Poza naszym wpływem, jak zawsze są warunki pogodowe, ale przygotowanie się na wszystkie ewentualności jest pod stałą kontrolą – celem wywiązania się z umowy partnerskiej.
Efekty współpracy
Owocem współpracy była specjalna strefa Hasco-Lek otwarta dla wszystkich uczestników Biegu Firmowego i FRRuuu, kibiców i dzieci. Do dyspozycji była część wypoczynkowa, poczęstunek oraz dodatkowe atrakcje tj. Fotobudka 360, Giga Gry i lody.
Podczas wrocławskiej części wydarzeń BF i FRR, szpital Vratislavia Medica, który wchodzi w skład Grupy Hasco zorganizował otwartą strefę wellness, w której wszyscy uczestnicy mogli bezpłatnie skorzystać z masażu i konsultacji fizjoterapeutycznej.
Indywidualnie, każdy uczestnik otrzymał pakiet startowy, w którym znajdował się sampling produktów. A zwycięzcy i osoby wyróżnione zostały nagrodzone voucherami na terapię manualną z fizjoterapeutą oraz zabiegi fizykalne SIS.