Nominacja do "Eventu roku" w kategorii "Integracja" wg kapituły branży eventowej MP Power Awards

Sponsorzy i Partnerzy 2023

FRISCO
SPONSOR WSPIERAJĄCY
17
GÓRALKI
SPONSOR WSPIERAJĄCY
12
GSK
SPONSOR WSPIERAJĄCY
11
ZF
SPONSOR WSPIERAJĄCY
14
softswiss
SPONSOR WSPIERAJĄCY
4
auto group polska
SPONSOR WSPIERAJĄCY
5
worldline
SPONSOR WSPIERAJĄCY
2
HASCO-LEK
SPONSOR WSPIERAJĄCY
19
MULTISPORT
SPONSOR SPORTOWY
7
CAREX
PARTNER
8
POLSKIE STOWARZYSZENIE ZERO WASTE
PARTNER
9
SEEDiA
PARTNER
6
PROX
PARTNER
16
dzielnica wilanów
PARTNER
18
CLEAN HERO
PARTNER
13
DOTLENIENI
PARTNER EKOLOGICZNY
15
DECATHLON
PARTNER
20
MPWIK WROCŁAW
OFICJALNA WODA WROCŁAW
1
WARSZAWSKA KRANÓWKA
OFICJALNA WODA WARSZAWA
Projekt bez nazwy (29)
AQUANET
OFICJALNA WODA POZNAŃ
21
POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
PARTNER
22
KAUFLAND
PARTNER
Projekt bez nazwy (34)
NEXTBIKE
PARTNER
Projekt bez nazwy (35)
SIS
PARTNER
25

Partnerzy nagród

Partnerzy medialni 2024

Dołącz do partnerów:

check@2x.png

Zaangażuj się w tworzenie eko-wydarzeń.

check@2x.png

Współpracuj i promuj swoją markę.

check@2x.png

Kreuj pozytywne doświadczenia.

Frisco.pl to działający od 17 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

FRISCO

SPONSOR WSPIERAJĄCY

Marka Góralki to znane i lubiane wafelki, które słyną z polewy obwodowej. Dostępne są w 6 smakach: mleczne, z czekoladą, orzechowe, kokosowe, nugatowe i peanut butter. Jednak Góralki, to nie tylko Góralki Oryginał, ale również Góralki Nagie, czyli 2 wafelki bez polewy, które latem występują w pysznych owocowych smakach jako edycje limitowane, np. w tym roku są to Góralki Nagie truskawkowo – mleczne. Góralki to również Góralki TOP, czyli wafelki od góry oblewane, dostępne w dwóch najbardziej lubianych smakach, czyli mlecznym i z czekoladą. To także tegoroczna nowość, czyli Góralki Snack a więc Góralki Oryginał w wersji mini, pakowane po 3 sztuki. Doskonale mieszczą się do torebki, do kieszeni, czy do lunch boxa. Pyszna radość!

GÓRALKI

SPONSOR WSPIERAJĄCY

Jesteśmy firmą biofarmaceutyczną, która łącząc wiele dziedzin nauki, nowoczesne technologie i zaangażowanie pracowników, działa na rzecz zdrowia pacjentów na całym świecie. Zatrudniamy ponad 70 000 osób w ponad 80 krajach. Naszą ambicją jest poprawa jakości życia i zdrowia co najmniej 2,5 mld ludzi na całym świecie, w ciągu najbliższych 10 lat. GSK Poland Global Hub to szybko rozwijający się hub z siedzibą w Poznaniu i Warszawie, który jest światowej klasy centrum technologicznym, badań i rozwoju, finansów, zarządzania zasobami ludzkimi, globalnego łańcucha dostaw i zakupów.

GSK

SPONSOR WSPIERAJĄCY

SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 10-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Zatrudnia ponad 1400 pracowników i jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online a dziś jest jedną z największych firm IT w iGamingu.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku”. 
 
SOFTSWISS niejednokrotnie podkreślała, że polski rynek pracy jest jednym z najbardziej priorytetowych dla jej rozwoju. Pozyskując do swojego zespołu lokalnych specjalistów, znany twórca oprogramowania stawia na wysoki poziom programistów, oferując im pracę nad innowacyjnymi projektami.

SOFTSWISS

SPONSOR WSPIERAJĄCY

Hasco-Lek S.A. od 1984 roku kompleksowo dba o zdrowie i komfort życia Polaków, podejmując szereg zróżnicowanych działań. Od produkcji farmaceutyków, poprzez zaawansowane badania w dziedzinie nauk medycznych i farmacji, aż po dystrybucję produktów oraz leczenie pacjentów we własnych placówkach medycznych, jak również poprzez działania z zakresu CSR, mecenat wydarzeń sportowych oraz aktywność społeczną i charytatywną.
W portfolio Hasco-Lek S.A. znajduje się ponad 350 produktów, które cieszą się dużym zaufaniem polskich konsumentów, wśród których znajdziemy takie marki jak: IBUM, Mensil, DIH, Juvit, Hascovir, Ulgix czy Mel.

HASCO-LEK

SPONSOR WSPIERAJĄCY

MultiSport aktywizuje Polaków już od dekady, pozytywnie wpływając zarówno na kondycję fizyczną i psychiczną, jak i motywację – w 2023 r. korzysta z nich ponad 1,3 mln użytkowników w Polsce. Użytkownicy mogą trenować w ponad 4,7 tys. obiektów sportowych w całym kraju. W Spółce Benefit Systems od ponad 20 lat dbamy o Pracowników, dostarczając im benefitów dopasowanych do ich różnorodnych potrzeb. Działamy na rzecz większej aktywności i rozwoju ludzi. Wierzymy, że daje to więcej energii i zdrowia, a w efekcie bardziej satysfakcjonujące życie.

MULTISPORT

SPONSOR SPORTOWY

Obecność firmy Sarantis w Polsce sięga 2000 roku. Oferta firmy obejmuje szeroki wybór produktów kosmetycznych marek Luksja, STR8, Kolastyna czy Carex i artykułów gospodarstwa domowego marek Jan Niezbędny czy Grosik. Portfel marek zarządzanych przez Sarantis Polska to zarówno marki należące do Grupy Sarantis, jak i marki partnerskie dystrybuowane na wyłączność. Sarantis Polska od lat wspiera lokalne inicjatywy promujące działania przyjazne środowisku, prozdrowotne i budujące integrację międzyludzką.

CAREX

PARTNER

Jako Polskie Stowarzyszenie Zero Waste zachęcamy Polki i Polaków do stylu życia, w którym dbamy o środowisko naturalne i swoje zdrowie poprzez minimalizowanie ilości wytwarzanych odpadów w naszym codziennym życiu. Wspólnie z Compani dbamy o to, by organizowane przez nich wydarzenia dawały uczestnikom jak największą dawkę informacji o tym dlaczego warto być eko oraz jak najmniej obciążały środowisko naturalne.

POLSKIE STOWARZYSZENIE ZERO WASTE

PARTNER

Prox to dynamiczna polska marka, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości części i akcesoriów rowerowych. Nasza firma zyskała sobie doskonałą renomę dzięki solidności naszych produktów oraz innowacyjnemu podejściu. W naszej pracy nieustannie współpracujemy z ekspertami z dziedziny kolarstwa, aby dostarczać rowerzystom najlepsze rozwiązania na rynku. Nasze produkty są opracowywane z myślą o najwyższych standardach jakości, komfortu i bezpieczeństwa. Przez sponsorowanie licznych imprez rowerowych, wspieramy społeczność rowerową i inspirujemy do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Jesteśmy przekonani, że rower to nie tylko środek transportu, ale także sposób na rozwijanie pasji i budowanie wspólnoty.
 
Wybierz Prox i dołącz do naszej rodziny pasjonatów rowerowych!

PROX

PARTNER

Od ponad 5 lat Dotlenieni zajmują się działaniami na rzecz środowiska, angażując przedstawicieli sektora biznesu w akcje sadzenia nowych lasów i tworzenia zielonych przestrzeni wokół instytucji pożytku publicznego. Każda tego typu akcja oparta jest na trzech filarach: ekologii, edukacji i integracji. Wraz z naszymi partnerami działamy na rzecz poprawy jakości środowiska naturalnego w Polsce oraz walczymy ze skutkami kryzysu klimatycznego.
 
Z wielką przyjemnością dołączyliśmy do akcji FRRuuu 2023, bo pod promocją korzystania z bezemisyjnych środków transportu możemy podpisać się obiema rękami.

DOTLENIENI

PARTNER EKOLOGICZNY

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

KAUFLAND

PARTNER