Nominacja do "Eventu roku" w kategorii "Integracja" wg kapituły branży eventowej MP Power Awards

Wyniki FRRuuu

12 września, 2023

Co to był za miesiąc! 3. edycja Rowerowej Gry Miejskiej dobiegła końca🚴🏻‍♂️💛 

Gratulujemy wszystkim uczestniczkom i uczestnikom, niezależnie od miejsca zajętego w grze 🎉

Kto stanął na podium w każdym z trzech miast? Dowiesz się z scrollując niżej 🥇

Dziękujemy za udział i mnóstwo dobrej energii na trasie i w miasteczkach FRRuuu! Było naprawdę odjazdowo 💥

A teraz poznaj drużyny, którym udało się zdobyć najwięcej punktów! 🥇

FRRUUU WROCŁAW [09/09/2023]
FRRUUU WARSZAWA [16/09/2023]
FRRUUU POZNAŃ [23/09/2023]
WYNIKI

Pełną listę drużyn, wraz z sumą zdobytych punktów i zajętym miejscem w rankingu znajdziesz tutaj 👉🏻 KLIK

Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailowo. Nagrody będą wysyłane po finale ostatniego FRRUUU w Poznaniu. 

PARTNERZY NAGRÓD

Dziękujemy również wszystkim Partnerom Nagród tegorocznej edycji Rowerowej Gry Miejskiej za zaangażowanie i wsparcie. 

 
Może dowiemy się o nich czegoś więcej? 🙌🏻
 
  1. Carex

    Historia firmy rozpoczyna się w 2000 roku, kiedy Sarantis Polska powstała jako spółka-córka Grupy Sarantis. Oferta firmy obejmuje szeroki wybór produktów kosmetycznych marek Luksja, STR8, Kolastyna czy Carex i artykułów gospodarstwa domowego marek Jan Niezbędny czy Grosik. Portfel marek zarządzanych przez Sarantis Polska to zarówno marki należące do Grupy Sarantis, jak i marki partnerskie dystrybuowane na wyłączność Fundatorem nagród jest Sarantis Polska, dystrybutor marek STR8 oraz Carex.

  2. Multisport

    Twórca kart umożliwiających dostęp do 38 różnorodnych aktywności, ponad 4800 obiektów sportowo-rekreacyjnych, a także programu lojalnościowego ,,Zaprojektuj Formę” oferującego eksperckie kursy.

  3. Frisco.pl

    Frisco.pl to działający od 17 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywą dla dużych zakupów spożywczych
    w sklepach stacjonarnych. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą,
    bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

  4. Instytut Świadomości

    Dostarcza rozwiązania wellbeingowe dla firm. Koncertuje się na zwiększaniu świadomości zdrowia wśród pracowników, dzięki czemu efekty benefitu są długotrwałe. Instytut Świadomości dopasowuje ofertę indywidualnie dla każdej firmy, sprawdzając jakie są największe potrzeby i jakie obszary wymagają zaopiekowania. Zdrowy i zadowolony pracownik i to najlepsza wizytówka firmy.

  5. PROX

    Producent marki Prox, pionier na polskim rynku w branży rowerowej, specjalizujący się w dziedzinie części i akcesoriów. Prox to marka, która stawia na jakość i funkcjonalności szukając innowacyjnych rozwiązań, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającym klientów. W tym roku marka wprowadziła 4 wyjątkowe modele e-bike’ów!

  6. GSK

    GSK jest globalną firmą biofarmaceutyczną, której celem jest łączenie nauki, technologii i umiejętności, by w ciągu 10 najbliższych lat przyczynić się do poprawy jakości życia i zdrowia ponad 2,5 miliarda ludzi.

  7. Wordline

    Worldline to szybkie i bezpieczne płatności bezgotówkowe. Z aplikacją „Worldline Tap on Mobile” przyjmujesz płatności na telefonie gdzie chcesz i kiedy chcesz!

    Wordline to firma oferująca rozwiązania płatnicze. Jak w ostatnim czasie zmieniły się trendy w płatnościach bezgotówkowych?

    Worldline to innowacyjna, przyjazna pracownikom i dbającą o środowisko firma. W naszych rozwiązaniach płatniczych wykorzystujemy ogromne doświadczenie zdobyte na 50 rynkach na całym świecie. Polska jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ tu powstają świetne rozwiązania, które następnie sprawdzają się w innych krajach. Dobrym przykładem jest aplikacja Tap on Mobile, która została stworzona przez polską firmę, a następnie jest skucesywnie implementowana w innych państawach. Aplikacja Tap on Mobile oparta na rozwiązaniu typu SoftPos umożliwia przekształcenie zwykłego smartfona czy tabletu z systemem Android w terminal płatniczy. Jest to odpowiedź na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku urządzeń przyjmujących płatności. Rozwiązanie jest intuicyjne, dlatego bardzo szybko zyskuje popularność zarówno wśród sprzedających, jak i kupujących. Korzystają z niego m.in. dostawcy jedzenia, kurierzy czy mikroprzedsiębiorcy. Każdy, kto ma aplikację do swojej bankowości internetowej, będzie potrafił ją obsłużyć. Aplikacja Tap on Mobile pozwala na przyjmowanie tzw. płatnosci zbliżeniowych, które według ostatnich danych stanowią aż 98,5 proc. wszystkich transakcji  kartowych w Polsce w kanale tradycyjnym.

    Worldline to przede wszystkim ludzie i świetne miejsce pracy. Rok w rok otrzymujecie Państwo wyróżnienie dla najlepszego pracodawcy„Top Employer”. Co według Pana sprawia, że obecni i przyszli pracownicy tak wysoko oceniają Worldline?

    Rynek pracownika jest obecnie bardzo wymagający. Oprócz wrunków finansowych czy możliwości rozwoju, dla dzisiejszych pracowników liczą się również wartości, którymi firma kieruje się, np. dbanie o środowisko naturalne, bycie społecznie odpowiedzialnym czy zrównoważony rozwój. Są to wartości, którymi na codzień kieruje się Worldline. Tym bardziej cieszy nas jako pracodawcę fakt, że nasi pracownicy to dostrzegają i z chęcią przychodzą do biura, chcą tu spędzać czas, również po pracy, rozwijać swoje pasje i wspólnie pomagać charytatywnie tym, którzy najbardziej tego potrzebują. Dodatkowym wyznacznikiem dobrego pracodawcy jest fakt utożsamiania się pracowników z firmą, dostrzegania w niej możliwości kreowania własnej ścieżki kariery i swojej przyszłości. Takie warunki daje praca w Worldline. Jednak mimo ogromnej pracy, którą już włożyliśmy, cały czas staramy się rozwijać i zmieniać dla naszych pracowników. Zależy nam aby nasi pracownicy pracowali żeby żyć a nie żyli żeby pracować, aby potrafili zachować tzw. work-life balance i mieli czas również dla siebie i dla swoich bliskich. 

    Rozumiem, że Worldline kładzie także duży nacisk na ekologię i dbałość o środowisko. Jakie działania podejmujecie Państwo w tej dziedzinie?

    Dbałość o środowisko naturalne i zrównoważony rozwój to dla nas podstawowe wartości. Jako Worldline zainicjowaliśmy wiele inicjatyw ekologicznych, dzięki którym minimalizujemy nasz wpływ na środowisko np. poprzez zmniejszenie w biurze zużycia papieru, czy energii. Dodatkowo wśród pracowników promujemy proekologiczne postawy, zachęcając ich korzystania z rowerów i transportu publicznego. Wspieramy inicjatywy zachęcające do korzystania z płatności bezgotówkowych, które w znacznym stopniu redukują eksploatację zasobów naturalnych.

  8. Góralki 

    Wafelki Góralki zawsze inspirują do działania i towarzyszą nam w realizacji pasji! Śmiało odkrywaj nowe pasje i zgłębiaj te, które już podbiły Twoje serce! Wafelki Góralki to PYSZNA RADOŚĆ! Teraz maxi radość również w mini wafelkach – GÓRALKI SNACK.

  9. Kubota

    Kubota to polska marka klapków, skarpet i odzieży. Dobrze znany i kojarzony z latami 90. brand powrócił w 2018 roku i od momentu reaktywacji rozwija się bardzo dynamicznie, konsekwentnie rozszerzając kanały sprzedaży. W listopadzie 2022 roku Kubota S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, otwierając tym samym nowy rozdział w historii marki. Jak mówią jej założyciele – Kubota z giełdy handlowej na Stadionie X-lecia wkroczyła wprost na Giełdę Papierów Wartościowych. W 5-letnim okresie działalności Kubota współpracowała już z globalnymi brandami takimi jak Netflix, Coca-Cola czy Youtube. Marka oferuje również usługę personalizacji klapków w ramach współpracy z klientami biznesowymi.

    Kod zniżkowy dla uczestników FRRuuu! 🥳
    Kod: FRRUUUKUBOTA
    Wartość: 15% zniżki
    Ważność: do 22/12/2023
    Brak minimalnej wartości zamówienia, z wykluczeniem SALE.

  10. MPWiK Wrocław

    Kampania społeczna #PijKranówkę zachęca do promowania ekologicznych postaw i picia wody z kranu. Akcja zrodziła się z pytania: dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę butelkowaną? Mamy nadzieję, że stając się oficjalną wodą Biegu Firmowego, zachęcimy do picia kranówki każdego z Was nie tylko w trakcie wydarzenia, ale również na co dzień! Jako firma odpowiedzialna społecznie promujemy picie wody z kranu, zdrowy tryb życia oraz ekologiczne
    i prospołeczne postawy. Dlatego w Biegu Firmowym sami weźmiemy udział jako zawodnicy.

  11. GLS

    GLS Poland jest jednym z liderów na polskim rynku kurierskim, bo dla nich paczki to coś więcej. Każda przesyłka niesie za sobą wyjątkową historię, a w sercu wszystkich ich działań są Klienci. To dla nich stale rozwijają swoje usługi i sieć, po to, by być coraz bliżej i odpowiadać na pojawiające się potrzeby.

  12. Messa Marina

    Powstała w 2023 roku, czerpiąc z historii, inspirując się włoskimi tradycjami i polską gościnnością. Zapraszamy do całorocznej restauracji z przepięknym widokiem na Odrę i wyjątkowymi zachodami słońca. Marina Kleczków przy ul. Pasterskiej 2b znajduje się na starym, zabytkowym Kąpielisku Różanka i jest jedynym beach barem we Wrocławiu, który posiada strefę zadaszoną mieszczącą się w historycznym ośrodku wypoczynkowym.

NAGRODA LAST MINUTE

Na koniec 🍒 na torcie. Do drużyn, które zajęły pierwsze miejsca we Wrocławiu, Warszawie i Poznaniu FRRuuuną zaproszenia na mecz Polska-Mołdawia, który odbędzie się już 15 października. Zwycięzcy otrzymują dostęp do strefy Silver na stadionie PGE Narodowym ⚽

SPORTFIVE to globalna agencja marketingu sportowego, która realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, bogatym doświadczeniu branżowym i międzynarodowych relacjach, a także na cyfrowej inteligencji i innowacyjności. Poprzez strategicznie i kreatywnie łączenie marek, właścicieli praw, platform medialnych i fanów SPORTFIVE tworzy i aktywuje nowoczesne partnerstwa w sporcie.

SPORTFIVE działa globalnie poprzez sieć ponad 1200 lokalnych ekspertów w 15 krajach na całym świecie, działających w piłce nożnej, golfie, sporcie, sportach motorowych, piłce ręcznej, tenisie, futbolu amerykańskim, koszykówce, hokeju na lodzie, rugby, olimpiadzie i wydarzeniach z zakresu wielu dyscyplin sportowych.

SZCZEGÓŁY NAGRÓD OD SPORTFIVE

Strefa Silver znajduje się na trybunie wschodniej stadionu z miejscami dla gości na centralnych sektorach C. W strefie Silver tworzone są specjalne restauracje piłkarskie z 10-osobowymi stołami, gdzie uczestnicy mogą przeżywać emocje i cieszyć się wyjątkową atmosferą. Na zwycięzców FRRuuu czekają:

  • Wykwintna kuchnia podczas całej imprezy
  • Profesjonalna obsługa kelnerska
  • Upominek piłkarski
  • Możliwość korzystania z ekskluzywnego parkingu
  • Wydzielona recepcja SILVER


Dzięki Sportfive za kolejne sportowe emocje dla uczestniczek i uczestników 💛


GDZIE ZNALEŹĆ FOTORELACJE?

OBSERWUJ, ABY BYĆ NA BIĘŻĄCO:


FRRUŃ BEZPIECZNIE!

Do zobaczenia za rok 🚴🏻‍♂️💥