Case study: Playtika

3 listopada, 2024

Sponsor Główny Playtika

Partner z branży: gamedev

Rodzaj współpracy: Sponsor Główny FRRuuu Warszawa 2024

Czas współpracy: lipiec-wrzesień 2024

Miejsce: Warszawa

Cel współpracy

Playtika dba o różnorodność w zespole, tworzy przestrzeń, gdzie każdy ma szansę wziąć udział w inicjatywach odpowiadających jego zainteresowaniom, a także promuje wellbeing i zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym. Wspólnym celem opartym o sponsoring strategiczny było zwiększenie rozpoznawalności marki na polskim rynku, szczególnie w obszarze zaangażowania firmy w wydarzenia sportowe oraz troski o pracowników. Partnerstwo miało podkreślać te wartości, wzmacniając wizerunek firmy przyjaznej i angażującej się w rozwój swoich pracowników.

Realizacja celu i strategia

Przed wydarzeniem celem zwiększenia rozpoznawalności firmy, skupiliśmy się na ekspozycji logotypów i informacji o marce Playtika w mediach społecznościowych, na stronie internetowej, ale też podczas webinarów. Konsekwentnie, podczas wydarzenia, uczestników przywitał bogaty, ale nienachalny branding w postaci efektownej bramy startowej i mniejszych okolicznych akcentów z logo partnera.

Podczas wydarzenia firma zorganizowała specjalną strefę odpoczynku, w której na uczestników, kibiców i dzieci czekały bezpłatne lody oraz moc praktycznych akcesoriów z firmowym logo tj. wielorazowe butelki, czy płaszcze przeciwdeszczowe. Marka była wielokrotnie pozycjonowana w komunikatach konferansjera oraz przeprowadzony został wywiad z reprezentantem firmy, który podkreślił zaangażowanie sponsora w różnorodne inicjatywy. Materiał będzie można wykorzystać w podsumowaniach i raportach – razem z ekspozycją marki.

Wyzwania podczas realizacji

Podczas fazy przygotowawczej i realizacji proces komunikacji przebiegał w języku angielskim – nie ojczystym dla obu stron, co wymagało odpowiednio większej ilości czasu na pełne rozumienie ustaleń i ich późniejszej realizacji. Ponadto jak podczas każdego projektu outdoorowego, kluczem do sukcesu była pogoda i scenariusze awaryjne na wypadek jej braku – celem wywiązania się ze zobowiązań partnerskich i spełnienia oczekiwań uczestników.

Efekty współpracy

Współpraca zaowocowała unikalnymi urozmaiceniem wydarzenia – takimi jak wspomniana wcześniej, dostępna dla wszystkich, strefa wypoczynkowa – w której to darmowe lody, okazały się być niezastąpionym magnesem dla gości. Ponadto, ciekawym i angażującym uczestników punktem ekspozycji marki Playtika, była dedykowana stacja z wyzwaniem na trasie FRRuuu. To znakomite narzędzie do budowania i umacniania więzi z marką. Podobną rolę pełniły obrandowane gadżety rozdawane uczestnikom, takie jak butelki czy płaszcze przeciwdeszczowe, które były praktycznym akcentem i stanowiły pamiątkę z wydarzenia, jednocześnie podkreślając obecność sponsora.